مصاحبه آرشیو خبر ها
این اتفاق تا ابد با من است

این اتفاق تا ابد با من است

سیمونه زاتزا، مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا که در دیدار مقابل آلمان در کنار پله یکی از بدترین پنالتی های دوران فوتبالیش را از دست داد، پس از حذف از این رقابت ها، نامه ای را برای عذرخواهی خطاب به هواداران ایتالیا نوشت:

 

جدا از عذرخواهی، باید اضافه کنم که شرمنده ام برای تمام مردمی که این تیم را زندگی کردند، باور داشتند، شاد شدند و در آخر رنج کشیدند.
مانند همیشه، مسئولیتش را به عهده می گیرم و رو به جلو حرکت می کنم، با علم به اینکه این تیم باعث افتخار ایتالیایی ها شد... ایتالیایی های واقعی.
آنهایی که بی توجه به ترکیب تیم همیشه تشویقمان کردند، آنهایی که در ابتدای هر بازی به دنبال دزدیدن نگاهمان بودند تا در آن ببینند که ما تنها 23 نفر بودیم اما در زمین یک ملت حضور داشت.
تشکر می کنم از تمام کسانی که بعد از این اتفاق از من حمایت کردند، انتظارش را نداشتم و می خواهم روی این مساله تاکید کنم.
و بالاتر از همه می خواهم بگویم که خود من هم هوادار این تیم ملی هستم، پس علاوه بر اینکه از خود ناراحت، شرمسار و عصبانی ام، به وضوح به این کشور که با هر کشور دیگری متفاوت است افتخار می کنم.
نتیجه هرآنچه شد در تمام زندگی با من است، لحظه مهمی برای تیم و بخصوص من بود.
و من آن را از دست دادم.
شاید تا چند سال دیگر تنها چند صحنه و نه تمام 23 نفری که روحشان را در هر تمرین برای آمادگی در هر دیدار دادند به یاد آوریم، اما این فوتبال است، و فوتبال همین است. و باز معذرت می خواهم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: